יום שבת, 19 בנובמבר 2011

מצב צבירה



The Vagabundas ממשיכות בהכנות לקראת התערוכה "מצב צבירה" שתיפתח ממש בקרוב, ובינתיים מספקות הצצה אל האמנים והעבודות שיופיעו בה:


נעמה הרפז

נעמה הרפז, מתגוררת ועובדת בת"א. נעמה החלה את הקריירה האמנותית שלה בפריס, שם למדה לתואר ראשון (Parsons School of Art and Design) ולאחר מכן בלונדון, שם למדה לתואר שני באמנות (Chelsea College of Art and Design). נעמה הציגה בלונדון ובפריס במגוון תערוכות יחיד וקבוצתיות. נעמה חוקרת בעבודותיה את המאורעות שחוותה, את סיפור חייה, את מערכות היחסים שלה ומספרת אותם באופן ויזואלי.

נעמה הרפז

בסדרת הרישומים "הבדידות יפה לה", נעמה מציגה דמות קטנת מימדים, ספק ילדה, ספק אישה, שמקבלת באהבה את הבדידות. בתערוכה מוצגת גם סדרת עבודות שבה נעמה מתכתבת עם אמני ready made כגון מרסל דושאן, תוך שילוב אמירתה ושפתה האמנותית האישית. 

הילה ליזר-בג'ה, אמנית שמתגוררת ופועלת בירושלים, בוגרת לימודי עיצוב ואדריכלות פנים והחוג לאמנות באוניברסיטת חיפה. עבודותיה של הילה משלבות בין פיסול, ציור, תחריט ומיצב, וניתן למצוא בהן מוטיב חוזר של עיסוק בבית, על המשמעויות העולות מכך.


הילה ליזר-בג'ה








הילה בוחרת לעבוד עם מתכות, בין אם בפיסול ובין אם בציור ובתחריט, ורבים מציוריה צוירו באמצעות חלודה - חומר שממשיך למעשה לחיות ולהשתנות, גם לאחר סיום תהליך היצירה. 


אילת אבני מתגוררת באבן יהודה ויוצרת ברשפון. היא בוגרת בצלאל ותואר שני בלימודי תולדות האמנות. בשנים 2010-2011, הציגה איילת שתי תערוכות יחיד - האחת בבית האמנים בתל-אביב והשנייה בגלריית המשרד בתל-אביב. קודם לכן הציגה איילת את עבודותיה בתערוכות קבוצתיות רבות. 

אילת אבני

אילת מציירת נופים רחוקים, מקומות נשגבים שאליהם אנו מתאווים להגיע, ושמבטיחים לנו את השקט ואת השלווה המיוחלים. אך מרגע שנגיע אליהם נגלה, שגם שם, איננו חווים שלווה, אלא אנו רואים תחתם את המקום הבא אליו אנו רוצים להגיע. הסכנה שהמקום הנכסף ייעלם לא טבועה במקום עצמו, אלא בנו. איילת מציירת את המקומות השקטים, הנופים הרחוקים, כשהם אינם חפים מפגמים.

אילת אבני

השקט מכיל שריטה, האיילה ליד הנהר, תבחין בעוד רגע בצייד שמנסה ללכוד אותה ואז תעלם במעבה היער, או גרוע מכך. 


"מצב צבירה"

30.11.11

אמנים משתתפים: אילת אבני, לילך בר-עמי, אורה דרוקר, נעמה הרפז, שי זילברמן, מיטל כץ-מינרבו, ליאת לבני, הילה ליזר בז'ה, מיכל פלג, שושנה צ'חנובסקי, סלי קריסטל-קרמברג, רומי שי

אוצרת: מרב זקס

בית טיטאן - רח' אלפסי 16, ת"א. 
שעות פתיחה: א'-ה' 9:30 - 18:30, ו' - 9:30 - 14:00

אין תגובות: