יום ראשון, 8 במאי 2011

Dreaming of Berlin- Turning the Seventh Corner

Tim Noble and Sue Webster, portrait2011

ההודעה על התערוכה של טים נובל וסו ובסטר (Tim Noble & Sue Webster) בגלריה הברלינאית החדשה Blian|Southern, שנחתה בתיבת הדוא"ל של The Vagabundas תפסה אותנו לא מוכנות – ללא כרטיס טיסה, או אקסטרה מזומנים. לכן, נאלצנו לוותר על הפתיחה החגיגית שלה. כל מה שנותר לנו לעשות זה להמליץ בחום על התערוכה למי שנמצא באזור, או יכול לארגן לעצמו קפיצה קטנה לגרמניה בהתראה קצרצרה.

British Wildlife - 88 taxidermy animals, wood, polyaster glass fibre filler, fake moss, wire and light projector

נובל וובסטר, הילדים הרעים הנצחיים של האמנות הבריטית, יציגו בגלריה את הפרויקט האחרון שלהם, השאפתני ביותר עד כה, לדבריהם. לשם כך הם בחרו כזירה לתערוכה את העיר שהיוותה השראה לשתי האיקונות התרבותיות הנערצות עליהם – דייוויד בואי וניק קייב.

Dark Stuff, 189 mummified animals, glue, metal stands and light projector

ובסטר ונובל ידועים בעיקר בזכות ה-"shadow sculptures", שבהם הם משתמשים בפסולת, חיות ושאר ירקות, בכדי ליצור פסלים מגובבים, שאם מאירים אותם בזווית הנכונה יוצרים פורטרטים של הזוג על קיר הגלריה. עבודתם כוללת גם פסלי תאורה, שעושים שימוש באמנות הקיטש, כמו רצועת המלונות בלאס וגאס, ודימויים בנאליים שכיחים אחרים, שנובל וובסטר הפכו ליצירות ידועות של פופ ארט.

The New Barbarians

התערוכה הנוכחית - "Turning the Seventh Corner" - כוללת מיצג שנוצר במיוחד לחלל, בהשראת קברי הפרעונים המצריים. בתהליך היצירה שלה שיתפו בני הזוג פעולה עם האדריכל הנודע דיוויד אדג'ייה (David Adjaye).

Spinning Heads, painted bronze

כהרגלם, ובסטר ונובל לא חושפים דימויים או מידע רב על התערוכה ותהליך העבודה, כנראה כדי להשאיר את אלמנט ההפתעה והמסתורין הכרוכים בביקור בתערוכה.

Silver Dollar (special edition), 204 ice white turo reflector caps, lamps, holders and daisy washers, mirror polished stainless steel and electronic light sequesncer

Tim Noble and Sue Webster
Turning the Seventh Corner
Blain|Southern
Potsdamer Straße 77-87,
10785, Berlin
April 30 - July 16 2011

אין תגובות: